web analytics

איך לכבוש את לב של מזל טלה

לבני ובנות מזל טלה חשוב מאוד להרגיש שהם נמצאים במרכז תשומת הלב ואינם משעממים לרגע. על כן, כדי לכבוש את ליבם כדאי מאוד להחמיא להם בכל מצב. הם תמיד יקפידו להשקיע בהופעה החיצונית שלהם ולכן תפקידכם כבני או בנות זוג לא לקחת את זה אף פעם כמובן מאליו ולהחמיא להם בלי סוף. תהיו איתם ישירים כי הם מאוד מעריכים את זה, ויותר מכך – מי שלא יהיה איתם ישיר לא יהיה איתם בכלל. התשוקה והריגוש חשובים מאוד לבני ובנות המזל ולכן חשוב תמיד להפתיע אותם ולגרום להם להרגיש בכל פעם בתוך הרפתקה חדשה. ברגע שייפתחו, תנו להם להרגיש שזה היה שווה.

איך לכבוש את לב של גבר מזל טלה

לגברים בני מזל טלה צריך להתייחס ממש כמו לילדים קטנים. יש להם צורך למלא את כל הסיפוקים שלהם כאן ועכשיו ואם הם לא מוצאים ריגוש הם פשוט יקומו וילכו. חשוב תמיד להפתיע אותם בכל התחומים, גם בחיים וגם במיטה. תכבשי אותם מיד אם תחזקי ותחמיאי להם על כל מעשיהם, על איך שהם נראים ומתלבשים ותחזקי את הגבריות שלהם. אל תשחקי אותה קשה להשגה כי הם לא אוהבים לשחק משחקים, אם את רוצה להיות איתם – פשוט תגידי את זה בישירות. תגרמי להם להרגיש הגברים השווים ביותר עלי אדמות ובכל מפגש חברתי תיתני להם את התחושה שהם במרכז והם האנשים הכי מעניינים בחדר.

איך לכבוש את לב של אישה מזל טלה

לבת מזל טלה חשוב מאוד לקבל תשומת לב מלאה. חשוב שתראה בה עניין ושתקפיד לא לשעמם אותה כי היא זקוקה לאקשן ולאינסוף אדרנלין. לפעמים יש לה גחמות של ילדה קטנה ושווה לזרום איתה על זה. היא חייבת לקבל חיזוקים ולא יזיק גם לזרוק לה סתם מחמאות פה ושם כי זה יגרום לה להתקרב אליך. אל תיבהל אם היא תשחק את הקשה להשגה, ברגע שתראה בה עניין אמיתי היא תיפתח ותשחרר את האגו. כשאתה רוצה להגיד לה משהו, אל תלך איתה סחור סחור, היא אוהבת כשאומרים לה את הדברים באופן ישיר ובדיוק כפי שהם ומאוד מעריכה את התכונה הזו אצל גברים.

דילוג לתוכן