מזל טלה

אנרגיות שליליות והמחשבות שלנו

מחשבה היוצאת לפועל, מבוטאת במילים, מקבלת עוצמה, יש לה יותר כוח השפעה, והיכולת הזו להתממש גוברת. לאנרגייה הנוצרת מכוח המילה יש יותר כוח מהאנרגייה הנוצרת במחשבה בלבד.
כאשר חושבים על אדם אחר באופן שלילי, מחשבה זו בעיקרון סגורה בתוכי, אף אחד לא יודע מכך, אך כאשר אמרתי זאת, כאשר נתנתי לכך ביטוי במילים נתנתי לכך משמעות אחרת, הרבה יותר חזקה.
כפי שאמרנו קודם, שמעשים יכופרו על ידי מעשים, מילים יכופרו אך ורק על ידי מילים, כך מחשבות יבוטלו בעזרת מחשבות.
מחשבות – מחשבה שלילית, עצם המחשבה עצמה, מייצרת אנרגיות שחורות ומושכת אנרגיות שחורות. לכן, עלינו ללמוד להרחיק אותן ממחשבותינו,מגופנו.
המחשבות שלנו, הפרטיות עליהן לא דברנו עם אף אחד, עימם קל יותר להתמודד. יכולים לחשוב בצורה שלילית על אדם מסוים. ברגע שהבנתי שצורת מחשבה זו מזיקה לנו, אפשר לבטל אותה. אפשר למחוק אותה.
משחקים בתופסת, מדמיינים את המחשבה שיצאה ממני, כבלון שיצא ונשלח לאוויר. ברגע שהבנתי שיצרתי מחשבה לא טובה, עלי או על אדם אחר, שולחים יד ותופס בלון זה, לא נותן לו להגיע ליעדו. מחזירים אותו אלי, מבטל אותו, מבקש סליחה מעצמי, מזה שעליו חשבתי, מהיקום.
למי שמעוניין לעשות תהליך זה יותר מעמיק. אפשר לקחת את הבלון ולהכניסו לאש טהורה, שאנו מזמנים (בדמיון) ולהשמיד מחשבה זו לעד.
באופן אישי, הרגלתי את עצמי לתפוס את המחשבה. התרגלתי לחשוב על המחשבה.
חשבנו על משהו, ולא משנה למה ואיך. האם מחשבה זו באה מאיתנו, בגלל רצון שלנו, או שלפתע כאילו משום מקום חדרה למוח שלנו. יש לכך משמעות. איפשרנו לה להתגלגל במוח שלנו, שיחקנו עימה, ניתחנו אותה, הגענו לתובנה זו או אחרת, והמשכנו הלאה.
לאחר מכן, ועם הזמן למדנו לעשות זאת מיד, בחנו מה מחשבה זו עשתה לנו, לאיזה כיוונים היא לקחה אותנו. האם כתוצאה מכך התגבר בנו הכעס, הפחד, חוסר ביטחון, חוסר אמונה, וכד”, או שמחשבה זו עזרה לנו, נתנה לנו כוח, עודדה אונו, חיזקה אונו.
למדנו לזהות לאן המחשבה לוקחת אותנו, והרגלתנו את עצמנו להתנתק ממנה באופן מידי, לא איפשרנו לה להמשיך ולהתפתח, מתוך הידיעה, כתוצאה מהנסיון, שסוג זה של מחשבות לוקח אותנו למקומות לא נכונים שמאד קשה אחר כך לצאת מהם.
אין כאן נוסחת פלא. זו עבודה שאנחנו חייבים לעשות עם עצמנו. זו עבודה קשה. לא נעימה. מתישה, אך אין לנו בררה. אנחנו חייבים ללמוד לשחרר את עצמנו ממחשבות שליליות.
זו העבודה, זו המלחמה שאנחנו חייבים לנהל בעצמנו עם עצמנו. בדרך זו נלמד את עצמנו לשלוט במילים היוצאות מהפה. בדרך זו נלמד לשלוט במחשבות שלנו, נלמד לייצר מחשבות טובות , ובמקביל נרחיק מעצמנו את השליליות.
ככל שנתחבר ונייצר אנרגיות טובות, אנרגיות האור, כך אנו מחזקים את הנשמה שלנו, בדרך זו אנחנו מעדנים את הכלי – את הגוף שלנו.
זו הדרך למשוך לחיינו, לגופנו את האור האמיתי, הטהור.

פורסם ע”י: לימור ד.