מזל טלה

התגשמות נבואות תלויה במחשבות שלנו

נבואות על אחרית הימים, סוף העולם, מלחמת גוג ומגוג, נבואות נוסטרדמוס, ובתרבות המאיה מילאו ספרים רבים ומלווים את האנושות משחר הימים.
נבואות אלו נאמרו על ידי מתקשרים, אנשים בעלי יכולת, אשר בדרך זו או אחרת קיבלו את המידע, ומאמינים, באמת מאמינים, שזה היה המידע שהם קיבלו.
כל מידע המועבר בתיקשור לגבי העתיד, מבוסס על מעשינו עד היום. וברור לכל שאם נמשיך לחשוב באותה צורה, באם נמשיך לעשות את אותם מעשים, כלומר באם נמשיך להתנהג כפי שנהגנו עד היום, העתיד הצפוי לנו ברור.
לדעתי, אסור לנו להתייחס לנבואות אלו כעובדה מוגמרת, כאל מציאות עובדתית שתתממש. עלינו לראות זאת כהתראה, כהזהרה לעתיד לבוא, באם לא יקרה שינוי.
אלימות, רוע, פשיעה, חוסר כבוד מאחד לשני, אי סובלנות, חוסר סבלנות, איבוד ערכים במשפחה, והרשימה ארוכה, מלמדים אותנו עד כמה התחזקו כוחות החושך, עד כמה התעצמו האנרגיות הרעות.
בסופו של דבר, כוחות החושך ינצחו במאבקם, באם נאמין בכך, באם לא נשתנה ואז, כל מה שהכרנו, כל מה שחלמנו עליו יאבד. אף אחד לא יודע לומר מה תהה אז המציאות, אך ניתן להניח שזה יהיה הסוף. הסוף לאמונה, הסוף לתקווה, הסוף לחרות האישית.
עצם המחשבה על אחרית הימים, על סוף האנושות, על אסון טבע אדיר מימדים שיקרה בעתיד, גורם לתחושת הפחד לעטוף אותנו, ולכן, מבלי לחשוב על כך, אנו משרתים את כוחות החושך, מייצרים אנרגיות המזינות אותם ומעצימות אותם.
אך, באם נשנה ונשתנה, באם נלמד לחשוב אחרת, באם נפעל בדרך שונה, נשנה את העתיד הצפוי לנו. לכן, מומלץ לכולנו לא להתייחס לנבואות אלו כעובדה מוגמרת. יש לנו את כל הכלים, הכוח וההבנה לשנות את העתיד הצפוי לנו.
יש אנשים שלא מתעלמים מכך, שהנבואות מדברות על שנת 2012 כשנה גורלית ליקום, ואין לשלול זאת. עדיף לראות זאת כתאריך יעד, תאריך אשר יחייב אותנו, ימריץ כל אחד ואחת מאיתנו לשנות ולו במעט את עצמו.
הזמן קצר והמלאכה מרובה.
כל אחד מאיתנו יבחן את עצמו, יבחן את מחשבותיו, את מעשיו, יברור את המילים היוצאות מפיו. כל אחד מאיתנו יצור יותר ויותר אנרגיות אור, אך כולנו יחד נצליח לייצר כמות עצומה של אור, אשר בעזרתה נוכל להשמיד את כוחות החושך.
רוצים להאמין בנבואות, תתחברו לנבואת הנביא ישעיהו “וְגָר זְאֵב עִם-כֶּבֶשׂ וְנָמֵר עִם-גְּדִי יִרְבָּץ וְעֵגֶל וּכְפִיר וּמְרִיא יַחְדָּו וְנַעַר קָטֹן נֹהֵג בָּם” (ישעיהו יא’), יהיה טוב. אך כדי שיהיה טוב, צריך להאמין בכך, חייבים אנו לעזור וליצור מציאות זאת.אנו חייבים זאת לעצמנו, ליקירנו.

פורסם ע”י: לימור ד.