מזל טלה

כוכבי הלכת ואסטרולוגיה

אסטרולוגיה היא האמונה כי קיים קשר בין מצבם של גרמי השמיים ובין המעשים והתכונות של בני אדם. גרם שמיים הוא למעשה עצם טבעי שמצוי בשמיים או בחלל האינסופי. את המילה אסטרולוגיה ניתן לפרק לשניים, אסטרו-כוכב, ולוגוס או לוגיה- תורה. האסטרולוגיה מנסה למעשה לחזות את העתיד לפי המיקום של אותם גרמי שמיים. הגופים השמימיים והעיקריים הם השמש, הירח וכוכבי הלכת אשר במערכת השמש. זהו למעשה הקשר הישיר הקיים בין כוכבי הלכת ואסטרולוגיה.
על מנת לחזות את העתיד של בני האדם, משתמשת האסטרולוגיה בחישובים אריתמטיים וגיאומטריים פשוטים יחסית, עד כמה שחישובים כאלה יכולים להיות פשוטים, אבל בכל מקרה, הם באים למקם את הכוכבים בתאריכים ובזמנים נתונים לפי טבלאות אשר נתונות מראש. צריך לציין כי אסטרולוגים מסוימים נוטים למקם את האסטרולוגיה על בסיס מדעי כל שהוא, אך ברוב המקרים אסטרולוגיה נחשבת לאומנות אשר ממזגת חישובים עם האינטואיציה של כל אסטרולוג ואסטרולוג.

תולדות האסטרולוגיה

ראשית האסטרולוגיה מגיעה ככל הנראה ממסופוטמיה – איזה שהוא איזור בין הפרת והחידקל, החל משנת 3000 לפני הספירה וניתן למצוא את עקבותיה עד בבל ואשור הקדומות. אז בעצם, היא הייתה אחת משתי שיטות עיקריות לניבוי אירועים. השיטה השנייה הייתה קריאה בכבד של חיות קורבן, אבל זה לא ממש קשור, סתם לידיעה.
בכל אופן, השימוש באסטרולוגיה בשלב הזה היה כדי לנבא אירועים בעלי חשיבות ציבורית, זאת אומרת שפחות התעסקו בניבוי אירועים אישיים, החשיבות הציבורית כנראה הייתה יותר חשובה אז, לפחות יותר חשובה מהפרטים בתוך החברה. אפשר לראות הערכות שהאסטרולוגיה האישית החלה להתפתח בראשית המאה ה -4 לפני הספירה על ידי היוונים, למה שאנו מכירים כיום כ- “הורוסקופ”- “הורה”- שעה, “סקופ” –התבוננות. האסטרולוגיה האישית היא התרשים של מיקומי הכוכבים בעת הלידה של האדם. כך למעשה בתרבותנו המערבית כוכבי הלכת ביום לידה מסוים קובעים את המזל האסטרולוגי של אותו אדם.

על המפת האסטרולוגית ואיך היא יכולה לעזור לנו

אומרים שליום הלידה יש משמעות בתחומים רבים בחיים, אפשר לראות שהמשמעות של יום הלידה, ניכרת לא רק באסטרולוגיה, אלא גם בנומרולוגיה, בקבלה, אך המשמעות המכרעת מבחינתי היא, שאם לא היה נולד האדם, לא היה האדם ואז אי אפשר היה לנתח אותו ולחזות את העתיד שלו בשלל הכלים המיסטיים שקיימים בעולם.
יום הלידה מקבל משמעות מיוחדת והוא טומן בחובו, פוטנציאל אישי, איכויות כישורים ויכול לתת היבט נוסף על האדם.
אז לפני שאתם בוחרים מקצוע לדוגמא, שימו לב גם כאן יש משמעות ליום ההולדת שלכם… אנשים שנולדו בימים 1,10,19,28 , יתאימו לטווח המקצועות של ניהול, תכנות, טייס, קשרי חוץ, מנכ”ל, כלל התחומים שכוללים עסק עצמאי, קצונה, מפיקים (הצגות, סרטים, טלוויזיה…), מרצים, קידום מכירות, הנדסה, יזמות ועבודה יצירתית מכל סוג שהוא.

יום הלידה וחשיבותו לפי אסטרולוגיה

אלו שנולדו בימים, 2,11,20,29, בכל חודש, יתאימו על אותם החישובים, לדיפלומטיה, סוכנים על שלל הסוגים, מקצועות הוראה, אדמיניסטרציה, עורכי דין, ביטוח, אדריכלים, ראיית חשבון, ניהול חשבונות, עבודה סוציאלית ופוליטיקאים.
זה היה על קצה המזלג, ולא, לא המצאתי זה, וגם לא השתמשתי באינטואיציה ולא חישבתי חישובים אריתמטיים ולא גיאומטריים, מי שעשה זאת כנראה מבין מה הוא עושה חישובים שערך הביאו אותו למסקנות שהובאו בפניכם. אני נולדתי ביום ה -3 לחודש. וכן, יש מקצועות שכן יכלו להתאים לי, חלקם ריאליים יותר וחלקם פחות…