מזל טלה

להתחבר לעצמך ולאנרגיות הטובות

בדרך כלל אנשים נרתעים, מפחדים להתחבר לנושאים לא מובנים, לדברים שקשה מאד להבין אותם. קימת נטיה לברוח מנושאים מנושאים המתקשרים באופן אוטומטי עם אנרגיות, רוחות, ישויות, תיקשור ומתקשרים.
חשוב לי מאד להבהיר לכם שאתם מקבלים כלים אשר יאפשרו לכם ראשית כל להתחבר לעצמכם, להתחבר לאני העליון שלכם, להתחבר לנשמה שלכם.
אנו לא יכולים להגדיר במדויק מהי נשמה, מהו האני העליון שלנו, אין לנו כלים לומר לכל אחד איך נראית הנשמה שלו, ולכן אני מתייחס לכך כאל אנרגייה, אנרגייה אותה כל אחד יראה ויחוש בדרך שונה.
המסע אותו נעבור ביחד ילמד אותנו להתחבר לעצמנו, אנו לא יוצאים למסע זה כדי לראות ישויות או לחוות חוויות שונות ומשונות. אנו יוצאים למסע זה כדי לקבל כלים אשר יעזרו לנו להבין את עצמנו, כלים אשר יאפשרו לנו להיות יותר מחוברים למי שאנו באמת, למהות האמיתית שלנו.
חיבור נכון ואמיתי לעצמנו, לעצמנו בלבד זה הכוח שלנו, ולא נצטרך ליותר מכך. חיבור נכון לעצמנו יאפשר לנו להתחבר לאנרגיות האור, לכוחות האור יתן לנו את הכוח להיות המתקשרים המעולים ביותר קודם כל בעבור עצמנו, ורק כיעד משני בעבור אחרים.
אף כי במסע זה אנו מתחברים לאנרגיות ולכוחות היקום, חשוב מאד להבין שאותם כוחות אור אשר עימם ורק עימם אנו רוצים להתחבר, יעזרו לנו לאורך כל המסע. ומאחר וכוחות אלו מכירים אותנו יותר טוב מאשר אנו מכירים את עצמנו, כוחות אלו לא יעשו שום דבר אשר יגרום לנו לפחד, להרתע, ולסגת.
באם מוטבע בנו חשש מנושאים מסוימים, באם מפחדים אנו לראות דברים אלו ואחרים, באם יש לנו אמונות שונות, כל זאת נלקח בחשבון, אין כוחות האור והאנרגיות יתעלמו מכך, והמסע אשר נעשה ובו נלמד להתחבר לכוחות אלו ולהכירם, יהיה מותאם לכל אחד ואחד.
תבינו, לכוחות האור יש רצון עז שנתחבר אליהם ונכיר אותם והם לא יעשו שום פעולה אשר תגרום לנו לחשוש מהם. חשוב מאד להבין זאת.
ניתן להתחבר לכוחות אלו בדרכים שונות, לא כולם “רואים”, או “שומעים”, יכולים אנו להתחבר בעזרת תחושות ומחשבות אותם נלמד להכיר ולהבין.
מאחר וביקום קימים גם כוחות אחרים אשר עימם אין אנו רוצים להתחבר, נלמד להכיר כוחות אלו, נלמד להבין כיצד אנו נתנים לכוחות אלו כוח, וכיצד יכולים אנו להילחם בהם ולנצח.

פורסם ע”י: לימור ד.