web analytics

מזל טלה נקבה

מזל טלה נקבה לרוב תהיה אישה שיפוטית מאוד. אין לה בעיה להשתמש בפה שלה והיא לרוב תעשה זאת בפזיזות רבה שתשאיר את כולם בשוק. כשהיא מתעוררת בבוקר, מזל טלה אישה תהיה הרבה פעמים עצבנית ולכן חייבים לתת לה כמה דקות לפרוק ורק אז להתחיל איתה את היום ברוגע. יש לה את הצורך הממשי לשליטה וכל מי שלא מסכים איתה עלול להכיר את התוקפנות שלה מקרוב. למרות זאת, מי שלא יירתע מהמתקפות וייתן לה הזדמנות יגלה אישיות סוחפת ששווה את זה. מאחורי המסכה הזו, מסתתרת אישה עם לב ענק מאין כמותו.
מזל טלה נקבה נהנית מאוד מכל פעילות פיזית, אם זה פעילות גופנית, טיולים בחיק הטבע, תחרויות למיניהן ומעל לכל יש לה יצר מיני חזק מאוד. אהבה היא חלק חשוב מאוד בחייה והיא מעריכה רומנטיקה טובה ואמיתית.

מזל טלה אישה תמיד תחפש אקשן ותרדוף אחר האדרנלין. תמיד תמצאו אותה במרכז העניינים והיא תשתעמם בקלות אם לא יהיה לה אתגר להשלים. היא מוצאת הרבה מאוד סיפוק כשהיא מרגישה שאנשים מעריצים אותה ונהנים להיות בחברתה ומילה טובה יכולה לקנות את תשומת הלב שלה בקלות.

מזל טלה נקבה תיראה מצוין בכל מצב, למרות שלא תקפיד על איפור כי האופי שלה הוא השולט בהופעה. בקשר לכסף, היא מאמינה שמדובר במשהו חומרי שלא צריך לשים עליו יותר מדי דגש בחיים ותבזבז בלי סוף בלי להיות מחושבת. מזל טלה אישה היא מאוד אימפולסיבית והיא לא תרגיש בנוח אם היא תצטרך לבטא איפוק בכל מיני מצבים.
מדובר באישה כנה ואותנטית שתעשה הכל בשביל האנשים הקרובים אליה ברגע שיוכיחו שהם שווים את המאמץ. אין לה חסמים וזה הדבר שכובש בה כל כך.

דילוג לתוכן