web analytics

מזל טלה במיטה

בני מזל טלה במיטה הם מלאי תשוקה והריגוש איתם הוא מקסימלי ואף פעם לא נפסק. זה נובע מהרבה נאיביות ורצון אמיתי לאהבה, ודווקא בגלל הקושי שיש להם לדחות סיפוקים, הם תמיד ירצו את זה כאן ועכשיו ולא תמיד יראו את הרצונות של הפרטנר שמולם.
בני מזל טלה במיטה תמיד רוצים להרגיש הכי טובים בכל מה שהם עושים וגם במיטה ניתן לזהות את הדפוס הזה. הם יעשו את הכל כדי שהפרטנר שלהם יסופק, אבל לא תמיד זה יהיה מתוך רצון אמיתי שהפרטנר יהנה אלא בעיקר ממקום של סיפוק עצמי. זה כמובן דפוס שנראה הרבה יותר כשמדובר בסטוצים וכל מיני מסעות כיבוש של בני המזל את בני המין השני. דווקא במקרים שהם יפתחו את עצמם לאהבה אמיתית, בני המזל לא יראו בעיניים ויילחמו כדי שבן הזוג שלהם ירגיש את האהבה בעוצמות שלהם.
החוויה במיטה עם בני המזל אף פעם לא משעממת, וגם אחרי שנים רבות הריגוש לא נעלם והם יודעים להפתיע כל פעם מחדש.

מזל טלה גבר במיטה

מזל טלה גבר במיטה לא משחק משחקים. הוא מלא בפנטזיות ואם הן לא יוגשמו הוא יאבד עניין. כדי שיגיע לסיפוק, חייבת הפרטנרית להיות מוכנה לחוויה שכמותה לא חוותה ויכולת להכיל את התשוקה הרבה שיש בו. מדובר באתגר לא פשוט שכל מי שתעמוד בו לא תרצה לוותר עליו לעולם.
אם מזל טלה גבר במיטה רוצה את זה, הוא לא יחכה וייגש ישר לעניין. חשוב שמראש יהיו אמצעי מניעה מוכנים משום שכשהתשוקה משתלטת עליו זה קורה מאוד מהר ולא יודע לחכות. הוא לא בוחל באמצעים כדי להגיע לסיפוק המיוחל וגם ידאג שאת תגיעי אליו. אל תופתעי אם הוא ימשוך בשערך, וינשך בצווארך מתוך תשוקה עזה.
הדבר שהכי עושה לו את זה, זה כשמחמיאים לו וגורמים לו להרגיש הגבר הכי מושך בעולם. כל מי שתופסת את עצמה כבחורה עדינה מדי כדאי לה להתרחק ממנו כדי לא להיפגע. מי שרוצה לחוות מהתשוקה שכל כך מאפיינת אותו, כדאי שתשקול כל דבר שהוא חריג במיטה וזה יצליח.

מזל טלה אישה במיטה

מזל טלה אישה במיטה מלאת פנטזיות בכל הנוגע ליחסים אינטימיים וזה הדבר שימריץ אותה. היא תשקיע בכל הקשור להופעתה, תדאג ללבוש בגדים תואמים כמו כותונת וכל התוספות הרומנטיות כמו בשמים ונרות בהחלט מושכים אותה. החוויה במיטה היא משהו מאוד רצוי מבחינתה וחשוב לה להגיע לסיפוק עצמי. היא מלאת הפתעות ופעמים רבות תרצה לעשות זאת במקומות ציבוריים כמו במכונית או בפינה יפה בטבע. כיף להתמסר אליה כי היא יודעת לספק חוויה מטריפת חושים.
הפרטנר של מזל טלה אישה במיטה צריך לדעת להכיל את התשוקות שלה ולהגיב אליהן בכל העוצמה. אם היא לא תקבל את החייתיות שהיא מחפשת זה עלול לשעמם אותה והיא לא תרצה להישאר זמן רב. כמו בכל תחום בחיים, גם במיטה היא חייבת להיות בשליטה ובתור פרטנר, כדאי לך לתת לה להוביל את התנועות ואת האקט כולו. היא מאוד אגרסיבית ואוהבת לשרוט ולנשוך, וכמובן שברגע השיא היא תצעק בכל הכוח. כדי להיכנס איתה למיטה תהיה מוכן לכל הנלווה לכך.

דילוג לתוכן