web analytics

מזל טלה גבר

מזל טלה גבר שייך לגברים בעלי לב רחב מאוד ומאפיינת אותם החלטיות רבה. אין לו את היכולת לקבל “לא” כתשובה וכל תשובה שלילית יכולה להוציא ממנו צד פחות חיובי הכולל תוקפנות. ויכוחים הם משהו נפוץ מאוד אצל מזל טלה גבר ולא צריך להיבהל מזה, זה נעשה כמעט תמיד ממקום של אכפתיות ותשוקה.
מזל טלה זכר לא יכול להישאר במקום שהוא לא מרגיש בו בטוח. לא כל התחנפות תצליח להשאיר אותו באיזור, אבל באופן כללי אם הוא יקבל תשומת לב מאדם שחשוב לו, האינטואיציות החזקות שלו יזהו את זה והמחמאות ימיסו את ליבו. הזוגיות עם מזל טלה גבר אף פעם לא משעממת. תמיד הוא מחפש אקשן והוא רודף אחרי אדרנלין. תמיד יש איתו תחושה שמשהו ענק עומד לקרות.

אסור לטעות ולהתייחס אל מזל טלה זכר כתוקפני ומרתיע. כמעט כמו בכל דבר בחיים, גם במקרה הזה יש דברים מתחת לפני השטח. הוא בסך הכל רוצה לקבל אהבה ויש בו המון אהבה שהוא מפחד להוציא החוצה. הוא צריך שיגיע האדם הנכון שהוא יוכל לסמוך עליו ולהיפתח ובשלב הזה כל טוב הלב שלו יוצא החוצה.
אפשר לגלות בו במהירות גבר מלא בחוש הומור, חד ושנון, כזה שמחפש להרשים ולא נח לרגע, שאפתן לא רק בשביל עצמו אלא גם בשביל בן או בת הזוג שלו.
מזל טלה גבר סולד מצביעות ברמה הכי גבוהה שיש. הוא תמיד יגיד לאנשים מה שהוא באמת חושב גם אם זה לא מנומס. תמיד אפשר לסמוך עליו שיהיה כנה. יש לו כשרון טבעי בכל הקשור לניהול אנשים וברוב המקרים יהיה מדובר בגבר מצליחן שהתקדם בחייו בעשר אצבעות ועשה זאת בכוחות עצמו.

דילוג לתוכן